obsah
|
zápatí
Statutární město Ústí nad Labem
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
DS Severní Terasa - stavební úpravy pavilonů A1, A2, B2 (výdej jídel)
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Číslo jednací ve SpSl
nepřiděleno/neuvedeno
ID ve SpSl
nepřiděleno/neuvedeno
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
DS Severní Terasa - stavební úpravy pavilonů A1, A2, B2 (výdej jídel)
Druh veřejné zakázky:
Stavební práce
Stručný popis předmětu:
Předmětem této veřejné zakázky malého rozsahu jsou stavební úpravy části pavilonů A1, A2 a B2 DS Severní Terasa v souvislosti s úpravou režimu výdeje jídel klientům DS. V každém ze čtyř podlaží obytných pavilonů budou zřízeny samostatné místnosti sloužící pro výdeje jídel klientům. Tyto místnosti budou navazovat na společenské místnosti - jídelny. Místnosti výdeje jídel a jídelny budou propojeny přes podávací okna. Do místností výdeje bude jídlo dopravováno ve výdejních ohřívacích vanách z kuchyně DS. V této souvislosti bude provedena stavební úprava prostorů distribuce hotových jídel situovaných ve 2.NP pavilonu B2. Do prostoru distribuce je hotové jídlo dopravováno v gastronádobách (GN) z kuchyně jídelním výtahem. V prostoru distribuce se přeloží GN do výdejních van a dopraví se do jednotlivých výdejních místností obytných pavilonů. Po ukončení výdeje se výdejní vany s GN vrátí zpět do prostoru distribuce v pavilonu B2. Zde bude upraven prostor pro stanoviště a mytí výdejních van. GN se budou vracet do kuchyně. Jídelní nádobí bude trvale umístěno ve výdejních místnostech obytných pavilonů, kde bude zároveň zajištěno jejich mytí.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Statutární město Ústí nad Labem
Magistrát města Ústí nad Labem
Podatelna - Právní odbor
Velká Hradební 2336/8
401 00 Ústí nad Labem
Kontakt:
Pracovníci poskytující informace
ve věcech organizačních: Ing. Kateřina Marešová, referentka oddělení veřejných zakázek právního odboru MmÚ
telefon: +420 475 271 532
e-mail: katerina.maresova@mag-ul.cz
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení:
otevřené řízení
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
oznámením do VVZ
Datum předložení nabídky:
19.11.2018 08:00
Datum zahájení:
26.10.2018 12:00
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
navigace
|
obsah
2006 – 2024 © Statutární město Ústí nad Labem
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software