Zadávací dokumentace

Zadávací řízení: Výměna podlahových krytin v kancelářích Magistrátu města Ústí nad Labem

Informace o dokumentu

Název: Příloha č. 5 - Předpokládaný harmonogram prací
Číslo jednací ve SpSl MMUL/PO/VZ/413457/2024/HylF
ID ve SpSl MMULD240021809
Popis:
Uveřejnění dokumentu na Profilu: 15.10.2024 09:22:11

Aktuální verze souboru

Jméno souboru: Dokument MS Excel Příloha č. 5 - Předpokládaný harmonogram prací.xlsx
Velikost: 11.67 KiB
Aktuální verze souboru: 15.10.2024 08:48:35
Otisk MD5: d27ec04c54005190223930a9692507fc
Otisk SHA256: 1a874966d521ceb1ec764b5b689c46670735166f4f34c677e74fd1febc339d2b

Historie souboru

Datum Název Popis Typ dokumentu Jméno souboru Velikost
V 15.10.2024 08:48:35 Příloha č. 5 - Předpokládaný harmonogram prací zadávací dokumentace nedostupný 11.67 KiB