obsah
|
zápatí
Statutární město Ústí nad Labem
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Modernizace odborných učeben I. etapa
»
Modernizace odborných učeben I. etapa - Část 4: Konektivita
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Číslo jednací ve SpSl
MMUL/PO/VZ/245774/2023/LysK
ID ve SpSl
MMULF230001001
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
Modernizace odborných učeben I. etapa - Část 4: Konektivita
Druh veřejné zakázky:
Dodávky
Stručný popis předmětu:
Předmětem 4. části je dodávka, montáž a zprovoznění Access pointů (AP), řešení kybernetické bezpečnosti, strukturované kabeláže na zásuvky, drobné přípomocné stavební práce či drážkování a další. Součástí plnění jsou dále průběžné preventivní prohlídky a vzdálená servisní správa.
Podrobná specifikace předmětu plnění je uvedena v projektové dokumentaci, v Technické specifikaci, a v návrhu smluv (smlouva o dílo a smlouva o poskytování IT služeb).
Zakázka je spolufinancována prostřednictvím Integrovaného regionálního operačního programu (IROP) z projektu „Infrastruktura ZŠ – modernizace učeben v Ústí na Labem – I. etapa“.
Místo plnění:
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.usti-nad-labem.cz)
Kontakt:
Pracovníci poskytující informace
ve věcech organizačních: Mgr. Kateřina Lysáková, pověřená vedením oddělení veřejných zakázek právního odboru MmÚ
telefon: +420 475 271 318
e-mail: katerina.lysakova@mag-ul.cz
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
nadlimitní
Druh zadávacího řízení:
otevřené řízení
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
oznámením do VVZ
Datum předložení nabídky:
18.08.2023 10:00
Datum zahájení:
30.06.2023 09:00
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Dle zákona:
nezobrazovat informaci o verzi ZZVZ
navigace
|
obsah
2006 – 2025 © Statutární město Ústí nad Labem
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software