obsah
|
zápatí
Statutární město Ústí nad Labem
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Rekonstrukce budovy MmÚ - přepážkové centrum - PD
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Číslo jednací ve SpSl
nepřiděleno/neuvedeno
ID ve SpSl
nepřiděleno/neuvedeno
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
Rekonstrukce budovy MmÚ - přepážkové centrum - PD
Druh veřejné zakázky:
Služby
Stručný popis předmětu:
Předmětem této veřejné zakázky je zpracování projektové dokumentace na rekonstrukci prostor Magistrátu města Ústí nad Labem po bývalém provozu jídelny a dalších přilehlých prostor, kde vznikne moderní centralizované přepážkové pracoviště pro odbavení občanů včetně zázemí a depozit. Závazným podkladem pro zpracování projektové dokumentace je studie „Rekonstrukce budovy MmÚ – přepážková pracoviště“ z 5/2017, která je součástí této Výzvy.
Zrekonstruované prostory budou využity převážně správním odborem MmÚ (dále jen „SpO“), tj. oddělení správních činností, oddělení osobních dokladů a evidence obyvatel, oddělení registru řidičů, oddělení registru vozidel. Zbývající plochy (především v 1.PP) budou využity jako sklady a archivy. Přepážkové pracoviště bude navrženo dle požadavků a potřeb SpO a městské policie (dále jen „MP“) a bude odpovídat prostorově i funkčně všem platným předpisům.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Velká Hradební 2336/8
40001 Ústí nad Labem
Kontakt:
Pracovník poskytující informace
ve věcech organizačních: Ing. Kateřina Marešová, referentka oddělení veřejných zakázek právního odboru Magistrátu města Ústí nad Labem
telefon: +420 475 271 532
e-mail: katerina.maresova@mag-ul.cz
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení:
otevřené řízení
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
oznámením do VVZ
Datum předložení nabídky:
05.10.2017 09:00
Datum zahájení:
20.09.2017 10:00
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Dle zákona:
nezobrazovat informaci o verzi ZZVZ
navigace
|
obsah
2006 – 2025 © Statutární město Ústí nad Labem
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software