obsah
|
zápatí
Statutární město Ústí nad Labem
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Dům Kultury (Budova B) Ústí nad Labem – návrh a nákup osvětlovací, zvukové, projekční a jevištní techniky pro divadelní sál
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Zobrazení veřejné zakázky
Upřesnění výsledku zadávacího řízení
Rámcová dohoda:
Ne
Příkazní smlouva:
Ne
Název, druh a popis předmětu
Název:
Dům Kultury (Budova B) Ústí nad Labem – návrh a nákup osvětlovací, zvukové, projekční a jevištní techniky pro divadelní sál
Druh veřejné zakázky:
Dodávky
Stručný popis předmětu:
Předmětem této nadlimitní veřejné zakázky je návrh, nákup a instalace osvětlovací, zvukové, jevištní a projekční techniky pro nový divadelní sál v nově zrekonstruované budově B Domu kultury Ústí nad Labem.
Minimální požadavky na technické parametry a bližší specifikace je uvedena v příloze č. 4 Výzvy – Zadání.
Zakázka bude spolufinancována z dotace projektu Ministerstva kultury České republiky, Výzva č. 0231/2022 – Rozvoj regionálních kulturních a kreativních center v rámci národního plánu obnovy, registrační číslo projektu: 0231000061
Místo plnění:
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.usti-nad-labem.cz)
Kontakt:
Pracovníci poskytující informace
ve věcech organizačních: Mgr. Kateřina Antošová, vedoucí oddělení veřejných zakázek právního odboru MmÚ
telefon: +420 47527 1318
e-mail: katerina.antosova@mag-ul.cz
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
nadlimitní
Druh zadávacího řízení:
otevřené řízení
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
oznámením do VVZ
Datum předložení nabídky:
26.05.2025 10:00
Datum zahájení:
10.04.2025 14:00
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Dle zákona:
nezobrazovat informaci o verzi ZZVZ
Elektronické nabídky a žádosti o účast
Příjem elektronických nabídek:
Ano (elektronické nabídky přes E-ZAK)
Odtajnění el. nabídek (žádostí o účast):
vyžadovat elektronický podpis při udělení souhlasu k otevření
souhlas k otevření se uděluje pro všechny nabídky/žádosti/návrhy najednou
[info]
navigace
|
obsah
2006 – 2025 © Statutární město Ústí nad Labem
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software