Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce



Zobrazení veřejné zakázky

Název, druh a popis předmětu
Název: Čerpání z FKSP pro zaměstnance DpS Dobětice formou elektronických platebních karet
Druh veřejné zakázky: Služby
Stručný popis předmětu: Předmětem plnění této veřejné zakázky je bezplatné komplexní vedení agendy, včetně zavedení dat podle údajů zadavatele (dále také „zaměstnavatel“ nebo „Domov pro seniory Dobětice, příspěvková organizace“) a poskytnutí služeb prostřednictvím elektronických platebních karet v rámci benefitů přidělených zaměstnavatelem zaměstnancům Domova pro seniory Dobětice, příspěvková organizace (dále jen „zaměstnanec“ či „uživatel“).
Místo plnění:
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: Statutární město Ústí nad Labem
Magistrát města Ústí nad Labem
Podatelna - Právní odbor
Velká Hradební 2336/8
401 00 Ústí nad Labem
Kontakt: Pracovníci poskytující informace
ve věcech organizačních: Bc. Filip Hýl, referent oddělení veřejných zakázek právního odboru MmÚ
telefon: + 420 475 271 510
e-mail: filip.hyl@mag-ul.cz
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení: otevřené řízení
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: oznámením do VVZ
Datum předložení nabídky: 12.11.2021 09:00
Datum zahájení: 01.11.2021 14:00
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky: