Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění části 3 veřejné zakázky je především poskytování komplexních služeb v oblasti nakládání se směsným komunálním odpadem. Jedná se o sběr, svoz, využití a odstranění směsného komunálního odpadu z domácností včetně zajištění odpadových nádob pro tyto účely. Předmětem této části 3 veřejné zakázky je dále poskytování mimořádných služeb souvisejících s odstraňováním netříděného odpadu a nečistot zejména v souvislosti s přírodními katastrofami a nepříznivými klimatickými jevy.
Úplná specifikace předmětu plnění části 3 veřejné zakázky je obsažena v příloze č. 3c zadávací dokumentace - závazném vzoru smlouvy na plnění části 3 veřejné zakázky a jeho přílohách.
Zadavatel v souladu s § 44 odst. 6 ZVZ vymezuje jako věcnou část předmětu plnění části 3 veřejné zakázky, která nesmí být plněna subdodavatelem, svoz směsného komunálního odpadu z odpadových nádob.
Název | IČO | Země sídla/podnikání/bydliště | Nabídková cena v Kč bez DPH |
Nabídková cena v Kč vč. DPH |
---|---|---|---|---|
AVE Kladno s.r.o. | 25085221 | Česká republika | 320 248 821,92 | 387 501 074,52 |
AVE Ústí nad Labem s.r.o. | 61329002 | Česká republika | 315 764 665,12 | 382 075 244,80 |
Marius Pedersen a.s. | 42194920 | Česká republika | 323 092 610,00 | 390 942 058,10 |
Datum uzavření smlouvy: 25.11.2015
Název | IČO | Země sídla/podnikání/bydliště | Smluvní cena v Kč bez DPH |
Smluvní cena v Kč vč. DPH |
---|---|---|---|---|
AVE Ústí nad Labem s.r.o. | 61329002 | Česká republika | 315 764 665,12 | 382 075 244,80 |
Rok plnění smlouvy | Cena v Kč bez DPH | Cena v Kč vč. DPH |
---|---|---|
2016 | 38 480 210,00 | 43 328 680,00 |
2017 | 38 538 330,00 | 43 394 300,00 |
2018 | 41 529 067,00 | 46 736 047,00 |
2019 | 39 094 740,00 | 44 042 100,00 |
2020 | 40 415 607,00 | 45 572 353,00 |
2021 | 42 273 590,00 | 47 524 160,00 |
2022 | 43 634 940,00 | 49 035 340,00 |
2023 | 48 052 454,00 | 54 131 085,00 |