Veřejná zakázka: "Mobilní kamerový systém pro Městskou policii Ústí nad Labem"

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 987
Systémové číslo VZ: P19V00000072
Evidenční číslo zadavatele: MMUL/PO/VZ/90117/2019/WallN
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Datum zahájení: 19.06.2019
Nabídku podat do: 04.07.2019 09:30

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: "Mobilní kamerový systém pro Městskou policii Ústí nad Labem"
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
Předmětem této veřejné zakázky malého rozsahu je dodávka 4 kusů mobilních kamer s on-line přenosem obrazu a s přístupem k záznamům pro Městskou policii Ústí nad Labem.

3.1 Technické požadavky

1) Mobilní kamerový systém (dále jen MKS):
- MKS se skládá z mobilního rozvaděče a kamery, které jsou napojené na centrální video management systém dodavatele,
- pro přenos mezi MKS a video managementem systémem bude využíváno mobilní připojení LTE a Internetu a intranetovou sít dodavatele, šifrováno.
- lokální přístup k živému obrazu a záznamům prostřednictvím Wi-Fi technologií (vzdálený přístup přes internet),
- možnost umístit celý mobilní rozvaděč na sloup veřejného osvětlení, odkud bude z předem připraveného přívodu v nočních hodinách čerpat el. energii (napájení 230V), nutnou pro dobíjení vnitřního akumulátoru, který slouží pro napájení MKS v denních hodinách,
- PTZ Dome kamera v provedení antivandal včetně upevňovacího držáku,
- součástí dodávky bude instalace MKS na sloupech veřejného osvětlení dle potřeb městské policie.

2) Video management systém:
- přístup k živému obrazu z kamer s možností nastavení parametrů videa pro optimalizaci provozu na mobilních datových sítích,
- lokální záznam videa z kamery na SD kartu v kameře (min. 6 dny) v rozlišení 1920x1080, min 20Fps, vzdálený záznam videa na servery dodavatele v délce minimálně 45 dní, přístup k oběma typům záznamů přes web a aplikační rozhraní (snadná integrovatelnost přístupu k živému obrazu a záznamu z kamer do stávajícího video management systému zadavatele),
- zadavatel nebude pro nasazení mobilních kamerových bodů pořizovat nový server, ani nový video management SW, počítá s využitím infrastruktury dodavatele (cloud), umístění na území ČR
- nepřetržitá kontrola funkčnosti systému ze strany serveru dodavatele a upozorňování na zjištěné poruchy formou SMS, e-mailu, případně notifikační push zprávy na mobilní zařízení,
- možnost aktivace dalších přístupů ke kamerám s omezenými právy (výběr kamer, právo pro sledování živého obrazu, omezený přístup k záznamům),
- logování všech důležitých událostí v systému (min. poruchy, přihlášení uživatelů, konfigurace).

3) Mobilní rozvaděč pro umístění technologie u kamery:
- napájecí zdroj uzpůsobený pro napájení ze sloupu veřejného osvětlení (provoz na akumulátor minimálně 20 hodin),
- mobilní LTE/3G/EDGE router s funkcí Wi-Fi Access Point pro lokální přístup k kameře přes Wi-Fi (pro konfigurace a rychlý lokální přístup ke kameře),
- indikace výpadku obrazu a odpojení routeru od video management systému dodavatele v reálném čase v rozhraní video management systému dodavatele. Upozorňování na tyto stavy formou SMS, e-mailu, případně notifikační push zprávou na mobilní zařízení,
- lokální úložiště na SD kartu v kameře,
- rozsah provozních teplot -20 °C až 40 °C,
- součástí dodávky mobilního rozvaděče bude rovněž kompletní sestava držáků pro montáž na sloup veřejného osvětlení.

4) PTZ kamera:
- minimální intenzita osvětlení 0,001 lux pro barevný obraz a 0,00 lux
pro černobílý obraz s infra přísvitem 150m,
- optický Zoom: 20,
- digitální Zoom: 16,
- rozlišení Full HD při snímkování 30 snímků/s,
- komprese videa Ultra 265,H.265, H.264, MJPEG
-funkce automatického přiblížení na pohybující se objekt v zorném úhlu kamery
- funkce obrazu WDR: min 120dB,
- lokální úložiště na SD kartu v kameře,
- rozsah provozních teplot -40 °C až +65 °C,
- elektrické krytí IP66
- automatický restart kamery při nedostupnosti video management systému dodavatele.

5) Nezávislá dohledová stanice joystickem pro sledování a ovládání PTZ kamer mimo
stávající kamerový systém zadavatele:
- Dohledová stanice – počítač s upraveným firmware pro dodaný video
management,
- minimálně 1x HDMI výstup,
- automatický restart při výpadcích napájení nebo Internetu,
- možnost vzdálené konfigurace přes webové rozhraní video managementu,
- plná kompatibilita pro připojení joysticku pro ovládání PTZ kamer,

6) Ostatní požadavky:
- technická podpora min. 24/7,
- v případě technické poruchy je požadována reakční doba servisního zásahu do 1 hodiny od nahlášení poruchy,
- doba odstranění závady HW v případě detekce poruchy HW je 6 hodin.

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: otevřené řízení
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: neuvedena

Zadavatel

  • Úřední název: Statutární město Ústí nad Labem
  • IČO: 00081531
  • Poštovní adresa:
    Velká Hradební 2336/8
    40001 Ústí nad Labem
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 512989

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Velká Hradební 2336/8
40001 Ústí nad Labem

Kontakt

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky