Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění části 4 veřejné zakázky je především sběr, svoz a zajištění využití tříděného komunálního odpadu, sběr, svoz a zajištění využití pravidelně svážených odpadů ze zeleně, produkovaných domácnostmi, provoz sběrných dvorů včetně zajištění využití nebo odstranění přijatých odpadů, sběr, svoz a zajištění využití nebo odstranění objemných a nebezpečných odpadů či sběr, svoz a zajištění využití nebo odstranění odpadu neoprávněně odloženého mimo místo určení.
Úplná specifikace předmětu plnění části 4 veřejné zakázky je obsažena v příloze č. 3d zadávací dokumentace - závazném vzoru smlouvy na plnění části 4 veřejné zakázky a jeho přílohách.
Zadavatel v souladu s § 44 odst. 6 ZVZ vymezuje jako věcnou část předmětu plnění části 4 veřejné zakázky, která nesmí být plněna subdodavatelem, svoz tříděného komunálního odpadu z odpadových nádob dle přílohy č. 1a závazného vzoru smlouvy na plnění části 4 této veřejné zakázky pro všechny tam uvedené složky odpadů.
Název | IČO | Země sídla/podnikání/bydliště | Nabídková cena v Kč bez DPH |
Nabídková cena v Kč vč. DPH |
---|---|---|---|---|
AVE Kladno s.r.o. | 25085221 | Česká republika | 170 990 568,00 | 206 898 587,30 |
AVE Ústí nad Labem s.r.o. | 61329002 | Česká republika | 169 695 504,00 | 205 331 559,80 |
Marius Pedersen a.s. | 42194920 | Česká republika | neuvedeno | neuvedeno |
Datum uzavření smlouvy: 25.11.2015
Název | IČO | Země sídla/podnikání/bydliště | Smluvní cena v Kč bez DPH |
Smluvní cena v Kč vč. DPH |
---|---|---|---|---|
AVE Ústí nad Labem s.r.o. | 61329002 | Česká republika | 169 695 504,00 | 205 331 559,80 |
Rok plnění smlouvy | Cena v Kč bez DPH | Cena v Kč vč. DPH |
---|---|---|
2016 | 20 621 057,00 | 23 797 522,00 |
2017 | 21 671 790,00 | 24 988 300,00 |
2018 | 22 109 970,00 | 25 487 200,00 |
2019 | 23 930 320,00 | 27 551 700,00 |
2020 | 25 485 330,00 | 29 349 430,00 |
2021 | 26 303 660,00 | 30 232 610,00 |
2022 | 30 780 790,00 | 35 306 300,00 |
2023 | 33 498 930,00 | 38 462 710,00 |