Stručný popis předmětu:
Předmětem této veřejné zakázky malého rozsahu je provedení oprav v areálu fotbalového stadionu v Neštěmicích na stavebních objektech:
- SO 02 Budova fotbalového klubu
- SO 03 Oprava chodníku
- SO 04 Oplocení
- SO 05 Oprava přístřešku čerpadla a Oprava zavlažování
vše na parc. č. 213/1, 214, 215 a 218 v k. ú. Neštěmice
Požadavky na předmět plnění veřejné zakázky:
1. Předmětem plnění veřejné zakázky jsou zejména tyto stavební práce na objektech:
- SO 02 Budova fotbalového klubu
o oprava sprch (dlažby, obklady, osvětlení, VZT, baterie…)
o oprava šaten (omítky, dlažby, okna…)
o oprava kanalizace
o výměna oken a dveří
o nové vybavení šaten
o hydroizolace sprch
o odstranění dřevěného obkladu zdí na chodbě
o výměna rozvodů ZTI (voda, kanalizace…)
o izolace rozvodů TUV
o výměna osvětlovacích těles
o výmalby
o oprava soklu a fasády objektu
o oprava okapového chodníku za objektem včetně hydroizolace
o oprava dřevěného podhledu zakončení střechy
- SO 03 Oprava chodníku
o oprava prasklin asfaltového povrchu, větší části budou zabetonovány, trhliny a praskliny budou povyčištění zasypány drobnou kamennou drtí
o oprava opěrné zídky z keramických tvarovek (vychýlené zdící tvárnice budou vyjmuty a opětovně po vyčištění uložení nalepeny zpět)
o oprava, překotvení a nátěr zábradlí
- SO 04 Oplocení
o demontáž stávajícího oplocení
o nové betonové patky
o nové oplocení
- SO 05 Oprava přístřešku čerpadla a Oprava zavlažování
o zednická oprava přístřešku
o klempířská oprava stříšky
o demontáž stávajícího rozvodu pro zavlažování
o dodávka a montáž nového zavlažování
Bližší specifikace jednotlivých prací je uvedena v přílohách č. 4 – výkaz výměr a č. 5 Projektová dokumentace a bude upřesněna při prohlídce místa plnění.
Závazným podkladem pro zhotovení předmětu plnění veřejné zakázky je projektová dokumentace s názvem „Stavební úpravy zázemí fotbalu v Neštěmicích vč. venkovního rozvodu vody a vstupních objektů“ z února 2018, zpracovaná společností Correct BC s.r.o., ve znění dodatku č. 1 k technické zprávě z dubna 2018, která je přílohou č. 5 této Výzvy.
1. Součástí plnění bude i zpracovaný časový harmonogram postupu prací, který bude tvořit nedílnou součást předložené nabídky.
2. Součástí plnění je zpracování technologického postupu jednotlivých hlavních prací, plánu kontrol a zkoušek předepsaných danou technologií či příslušným předpisem.
3. Do nabídkové ceny musí být zahrnuto dopravné, skládkovné a další související platby (náklady na dopravní značení, zkoušky apod.).
4. Zadavatel požaduje poskytnutí záruky v délce 72 měsíců od řádného splnění předmětu zakázky.
5. Zadavatel požaduje, aby realizace stavebních prací probíhala bez omezení provozu fotbalového stadionu, aby nebylo poničeno fotbalové hřiště a bylo umožněno užívání fotbalového hřiště a šaten dle pokynů zadavatele.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Městské služby Ústí nad Labem, příspěvková organizace
Panská 1700/23
40001 Ústí nad Labem