Stručný popis předmětu:
Výměna podlahové krytiny dle zpracované technické zprávy a výkazu výměr, zejména tyto činnosti:
a) Demontáž, stržení stávající lepené PVC podlahy v rozsahu 75% kolem ledové plochy a na střídačkách včetně odvozu a likvidace;
b) Obroušení nerovností diamantovou bruskou do 25% celkové plochy;
c) Příprava podkladu pro pokládku nové podlahy – odstranění starého lepidla, přebroušení, opravná rychleschnoucí flexibilní stěrka vč. Penetrace;
d) Dodávka a montáž lepeného PVC soklu pro délku 240 bm;
e) Pokládka nové podlahy ze zátěžových zámkových PVC dlaždic 510x510mm s min. třídou zátěže 34/43, o tloušťce 7 mm.
Bližší specifikace jednotlivých prací je uvedena v příloze č. 4. Výkaz výměr a v příloze č. 5. Projektová dokumentace a bude upřesněna při prohlídce místa plnění která se bude konat dne: 1.6.2018 v 9:00 hodin, sraz před vrátnicí Zimního stadionu v Ústí nad Labem.
Závazným podkladem pro zhotovení předmětu plnění veřejné zakázky je projektová dokumentace s názvem „Zimní stadion ÚL – výměna podlahové krytiny na střídačkách a u ledové plochy“ z května 2018, zpracovaná společností V A R I A s.r.o. – inženýrská činnost a provádění staveb, která je přílohou č. 5 Výzvy k podání nabídek.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Městské služby Ústí nad Labem, příspěvková organizace
Panská 1700/23
40001 Ústí nad Labem